söndag 5 mars 2017

Snömonster!

9 sekundemeter från nordost, snön som kommer på tvären och några minus, efter att vi haft ösregn i ett par dagar, ja var tog den fluffiga vackra snön vägen och gnistrande iskristaller och lätt och trevligt att fota?

Ni får bara några ytterst snabba, jag har ju skämt bort er så så jag tänkte att om jag inte fotar tror ni väl att något har hänt ;-) Så tio minuter ute räckte för både mig och valparna. Ok, tjejerna ville inte med in så de fick vara ute en stund till men för mig räckte det då.

Nu borde ni väl känna igen valparna:



Muffys päls börjar falla nu efter valparna så nu kan man inte ana att hon vunnit de där utställningschampionaten, och betydligt värre kommer det bli inom någon månad.

Men väldigt busig och glad är hon, nu älskar hon att leka med valparna!



















Det var allt för idag, kennelpojken fyller år så jag har lovat middag och bio så nu får vi bege oss mot civilisationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar